Reclamele- inima afacerilor

reclame
Îți plac pauzele publicitare? Cei mai mulți dintre telespectartori consideră enervant și fără folos apariția reclamelor, în timpul unui film să zicem. Totuși se poate observa că reclamele au un rol important, în alegerile făcute la cumpărături. Mie mi se pare importantă lumea aceasta a reclamelor, fără ea am fi destul de nedumeriți în ceea ce privește alegerile făcute în fața raionului din magazine.
Ați observat că în ultimul timp se întâmplă tot mai des să se întrerupă emisiunea preferată, pentru o reclamă scurtă de 30 de secunde? Sau căutând pe internet, apar tot mai des pagini cu reclame răsunătoare.efectul reclamelor Reclamele sunt făcute în așa fel încât să aibe efect emoțional asupra publicului. Aceasta este motivul pentru care reclamele au volum mai mare, decât filmele sau emisiunile vizionate. Iar dacă o reclamă este văzută de mai multe ori pe zi, ni se întipărește în minte și ajungem să fim influențați de reclamele respective.
Putem deosebi următoarele tipuri de reclame: reclame de promovare a produselor, de informare, de reamintire, reclamele cu plasare de produse și reclamele sponsorizate.
Eu, personal cred că firma sau vânzătorul care are bani pentru publicitate, are și produse de încredere. Dar cei care nu au profit îndeajuns pentru a suporta cheltuielile unei reclame, oare au produse calitative?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s