Facebook – o afacere înfloritoare

facebook

Voi vorbi acum despre o afacere care necesită un pic mai mult decât şmecherie, ceea ce înseamnă că nu e chiar pentru mine. Dar e o idee grozavă, veţi vedea.

Într-o bună zi primesc eu o invitaţie pe Facebook să dau like unei noi pagini ale unei prietene. Mă uit pe pagină, că doar nu dau like aşa, pe nevăzute. Şi ce văd eu? Bijuterii lucrate manual, din mărgele mărunte, grozave una câte una. Bine, nu mă pricep eu la bijuterii, vă daţi seama. Dar ideea mi s-a părut genială. Deci dacă ai un hobby să zicem creativ, de ce să nu faci un ban cu el?

Necesar: un obiect, preferabil lucrat de tine, o pagină pe Facebook (se poate face în max. 10 minute) o fotografie despre obiectul în cauză (preferabil de bună calitate), un preţ afişat (asta cred că nu e o problemă) şi cât mai mulţi prieteni (virtuali măcar). Şi atât.

Între timp tot mai mulţi prieteni și-au făcut pagini cu produse marca proprie. Voi enumera câteva, poate vă vine vreo idee genială: bijuterii, tablouri, felicitări din hârtie gen origami (foarte la modă mai nou), motoare şi tot felul de mini-instalaţii lucrate manual, gen mini-elicopter, sucuri naturale la comandă, aşternuturi pentru copii lucrate acasă.

Leave a Reply

